Klantenservice
Ben je op zoek naar informatie over verzending, levering of het terugsturen/retourneren van je bestelling? Op deze pagina krijg je direct antwoord op de meest gestelde vragen!
Verwacht je een bestelbevestiging of een track and trace code en heb je geen bericht van ons gehad? Bekijk dan ook even je spam! Mocht je er niet helemaal uitkomen, stuur dan een mailtje naar klantenservice@vivsupport.nl
Ik heb een product specifieke vraag?
Bij de meeste producten vind je op de productpagina een tabje met FAQ, de meestgestelde vragen, per product. Hier vind je antwoord op vragen die specifiek over de supplementen gaan bijvoorbeeld.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Als je na 3 dagen nog geen pakketje van ons ontvangen hebt, controleer dan je track & trace code om te zien of je pakje bij een Post NL punt of bij de buren is afgeleverd. Het komt heel vaak voor dat je pakje bij een Post NL punt neergelegd is zonder dat je een briefje in de brievenbus gekregen hebt! Als je pakje bij een Post NL punt ligt, wordt het automatisch binnen 14 dagen teruggestuurd. Zorg dus dat je er op tijd bij bent! Kijk ook even in je spam map of het mailtje hier niet in terecht gekomen is.
Let op! Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als een pakketbezorger voor een dichte deur heeft gestaan. PostNL informeert jou, wanneer jij niet thuis bent bij bezorging, per e-mail of via de PostNL app.
Mocht je geen track & trace code ontvangen hebben of geen briefje in je brievenbus gekregen hebben, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@vivsupport.nl. Dan proberen wij je zo goed mogelijk te helpen!
Verzending
Bestellingen worden op werkdagen meestal nog op dezelfde dag verzonden als ze voor 16.00 besteld worden. Dit betekent dat je je pakket op werkdagen normaal gesproken binnen 1 tot 2 dagen in huis hebt.
Verzendkosten:
De verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling
Verzending naar het buitenland verschilt per land. Voor Duitsland en België bedragen de verzendkosten € 7,50.
Pro-tip: de supplementen zijn over het algemeen erg lang houdbaar, dus je kunt prima meerdere potjes tegelijkertijd bestellen. Bekijk ook even de abonnement mogelijkheden voor extra kortingen! Bovendien goed voor het milieu om minder pakjes te laten bezorgen!
Bestelling wijzigen
Wij adviseren jou om voor het plaatsen van de bestelling goed te controleren of jij de juiste producten hebt besteld. Zodra jouw bestelling is geplaatst, begint ons verzendpartner deze vrijwel direct in te pakken voor jou.
Jouw bestelling wordt vaak dezelfde dag al verstuurd. Vanwege dit snelle proces is het meestal niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Mocht je er heel snel achter komen dat er iets aangepast mag worden, mail dan even naar info@vivsupport.nl. Dan proberen we je nog zo snel mogelijk te helpen, maar we kunnen helaas niets garanderen.
Retourbeleid
Er is iets fout gegaan met mijn bestelling
Is er iets misgegaan waardoor je een verkeerd product hebt ontvangen? Ten eerste vinden we dat super vervelend! En dit product kun je natuurlijk retour sturen. Stuur hiervoor een mailtje naar info@vivsupport.nl We helpen je graag!
Ik wil een product retourneren
Wil je zelf een product retour sturen? Je kunt een ongeopend product binnen 14 dagen retour sturen. Je bent als klant verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending als je het zelf wil retourneren. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, maar bedragen meestal € 6,95.
Bij het retourneren van een ongeopend product krijg je het bedrag wat je voor het product betaald hebt terug minus eventuele kortingen die je van ons ontvangen hebt. Eventueel betaalde verzendkosten storten wij niet terug bij een retour.
Retouradres
Een retour mag naar het volgende adres:
Monta, Retouren Viv Support
Weide 30
4206 CJ Gorinchem
Nederland
Het kan tot 14 dagen duren voordat we je retourtje ontvangen en afgehandeld hebben. Zodra we je retourorder ontvangen hebben, wordt het geld overgemaakt naar hetzelfde rekeningnummer als waarmee betaald is. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor goede levering van een retour. Als je retourzending omdat er iets misgaat bij het verzenden van het pakketje niet ontvangen wordt, is dit jouw eigen risico.
Ik heb mijn geld nog niet terug?
We controleren bij retouren altijd eerst of iemand het pakje alsnog wil ontvangen. Het komt heel vaak voor dat het pakketje bij een Post NL punt is blijven liggen en daardoor retour komt. Check dus altijd je mail of wij je hierover een vraag gesteld hebben. Let op: Bekijk ook je spam mail, het komt wel eens voor dat onze mail in jouw spam map terecht komt.
Wil je je geld terug of heb je na het retourneren van een product je geld nog niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@vivsupport.nl. We helpen je dan graag verder en zorgen dat jij zo snel mogelijk het geld ontvangt waar je recht op hebt!
Heb je nog andere vragen?
Stuur dan een mailtje naar info@vivsupport.nl